معرفی سیستم های جدید کنترل پایداری خودرو

دسته بندي : فنی و مهندسی » مکانیک
توضیحات:
تحقیق ارائه کلاسی درس طراحی شاسی و دینامیک خودرو با موضوع معرفی سیستم های جدید کنترل پایداری خودرو و شبیه سازی به کمک نرم افزار carsim در قالب فایل word و در حجم 15 صفحه.

بخشی از متن:
برای مدت‌های طولانی خودروسازان به دنبال طراحی سیستمی بودند که چرخ‌های عقب را مانند چرخ‌های جلو فرمان دهد. می توان گفت که این ایده در همه‌ی حالت‌های رانندگی تأثیر مثبت دارد. هنگام رانندگی در کوچه‌های باریک دور زدن با شعاع بسیار کمتری را امکان پذیر می‌سازد. در جاده‌های پر پیچ و خم قدرت فرمان پذیری خودرو (هندلینگ) را افزایش می‌دهد. در سرعت‌های بسیار بالا باعث افزایش پایداری خودرو می‌شود.
به علت تأثیر فوق العاده ی این سیستم بر قابلیت فرمان پذیری (هندلینگ) در همه‌ی سرعت‌ها، خودروسازان علاقه‌ی خودشان را به داشتن این سیستم در خودروهای خود اعلام کرده‌اند. در آینده‌ی نزدیک این سیستم به سمت تولید انبوه با دو بازوی کنترلی در خودروهای اسپرت و یک بازوی کنترلی (که در وسط محور (اکسل) عقب نصب می‌گردد) در خودروهای معمولی پیش می‌رود.

فهرست مطالب:
1 سیستم چهار چرخ فرمان پذیر(4WS)
1.1چرخش خودروی چهار چرخ فرمان پذیر با سرعت کم
1.2چرخش خودروی چهار چرخ فرمان پذیر با سرعت زیاد
1.3مدل دوچرخه
1.4مدل سازی به کمک نرم افزار carsim
1.4.1نمودارها و نتایج
2 سیستم کنترل لغزش خودرو (TCS یا ASR)
3 سیستم کمکی کنترل خودرو در سراشیبی (DAC)
4 سیستم کمک و کنترل شروع حرکت در شیب (HSA)
5 منابع و مراجع
دسته بندی: فنی و مهندسی » مکانیک

تعداد مشاهده: 24007 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:734 کیلوبایت

 قیمت: 25,600 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مهندسی خودرو، مهندسی مکانیک و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل Word و قابل ویرایش