پاورپوینت (اسلاید) برند و برند سازی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی درس مدیریت کیفیت با موضوع برند و برند سازی، در حجم 48 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل.

بخشی از متن:
برند یک نام، عبارت، نشانه، علامت یا ترکیبی از این هاست که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالا ها و خدمات یک فروشنده یا برای ایجاد تمایز میان کالا و خدمت یک فروشنده با کالا و خدمات سایر فروشندگان به کار گرفته شود. (انجمن بازاریابی آمریکا).
اگر برند ها به درستی رشد کنند، می توانند در آینده به اَبرَ برند (یا پلتفرمی برای سایر برند ها) تبدیل شوند.

فهرست بخشی از مطالب:
تعریف برند
تعریف عمومی تر برند
انواع برند
واژه ها و مفاهیم مرتبط با برند
دسته بندی مشتریان از نظر وفاداری به برند (کاتلر)
چگونه وفاداری به برند را افزایش دهیم؟
اشتباهات رایج در خصوص ایجاد جامعه ی هواداران برند: (به خصوص در ایران)
اشتباهات رایج در درک مفهوم برند و برند سازی
برند سازی و هدف از آن
مراحل برند سازی
یک نمونه ی موفق برند سازی
توضیحاتی در مورد سه نوع اصلی برند
شاخص برند ملی
برنامه ریزی برای خلق برند ملی یا هویت رقابتی
پتانسیل ایران در زمینه ی برند ملی و شهری، در حوزه ی گردشگری درمانی
ارزیابی و تعیین ارزش برند (Brand Value)
چند نمونه از پارامتر های موثر در تعیین ارزش برند ها:
تبلیغات اثر بخش یا ساختن گورستان برند
منابع

منابع اصلی مورد استفاده در تهیه این فایل:
1- کتاب Brand leadership ؛ David A. Aaker
2- کتابBrand management ؛ Tilde Helding & Charlotte F.Knudtzen
3- کتاب Strategic Brand Management ؛ Kevin Lane keller
4- کتاب Building Strong Brands ؛ David A.Aaker
5- کتاب Strategic Brand Management ؛ Jean- Noel Kapferer
6- مقاله ی A review of brand Valuation Method ؛Jiangwen Huang / 2015
7- کتاب «هویت رقابتی: مدیریت نوین برند برای ملت ها، شهر ها و سرزمین ها» نوشته ی سیمون آنهلت ؛ ترجمه ی ابوالفضل زواره و شهاب الدین شمس
8- مقاله ی جاذبه های طبیعی و امتیازات گردشگری درمانی در ایران؛ پروانه عزیزی و سیده لیلا مطهری؛ 1390
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 23034 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx, pdf

تعداد صفحات: 48

حجم فایل:7,723 کیلوبایت

 قیمت: 25,600 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل مشاهده بخشی از فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مدیریت و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    شامل میاحثی از قبیل:
    تعریف برند
    انواع برند
    مفاهیم و اصطلاحات مرتبط با برند (شامل سنجش برند، هویت برند،عصاره ی برند، برند شخصی ، برند ملی، برند شهری، ارزش برند، ارزش ویژه ی برند، تجربه ی برند، معماری برند، جامعه ی هواداران برند، وفاداری به برند، ارزش پیشنهادی برند، تصویر برند، یادآوری برند، شخصیت برند،یادآوری برند)
    هدف از برند سازی
    مراحل برند سازی
    توضیحات در مورد سه نوع برند اصلی (مصرفی، برند شخصی، برند ملی/ شهری/ منطقه ای)
    چگونگی تعیین ارزش برند و فرمول های مربوطه
    ...